التخطي إلى المحتوى
حازم إيهاب لـ”ثمانية”: “أهو ده اللي صار عايز روقان”.. ولهذا السبب سينجح

اقرأ اخر خبر عن حازم إيهاب لـ”ثمانية”: “أهو ده اللي صار عايز روقان”.. ولهذا السبب سينجح حيث ثم نقل الخبر من موقع مـصـراوي

كتبت- منى الموجي:

قال الفنان حازم إيهاب إنه شعر بارتياح كبير مع خروج مسلسل “أهو ده اللي صار” من السباق الرمضاني الماضي، متمنيًا أن يتم عرضه خارج الموسم؛ كونه يتمتع بطبيعة خاصة تحتاج لأجواء بعيدة عن الزحام الذي يشهده الشهر الكريم، والذي يشارك فيه عدد كبير من المسلسلات كل عام.

وتابع حازم في تصريحات خاصة لـ”ثمانية”: “سعيد جدًا بالعمل في المسلسل ده وارتحت نفسيا بانفصاله عن رمضان، لأنه عايز روقان وكوباية شاي ونصحى نشوف المسلسل ده عايز مننا إيه، واللي مأكدلي إنه هينجح خارج الموسم إنه 30 حلقة معمولين لرمضان يعني مفيهوش أي تطويل، وهياخد بالظبط سكة (الشارع اللي ورانا)”.

وأضاف “أجسد دور حفيد جوني منصور، صاحب كتاب عن قصر قديم في الإسكندرية، والعمل يضم أكثر من جيل، قصة واسعة لن استطيع حرق أحداثها”.

حازم كان قد شارك في السباق الرمضاني الماضي من خلال مسلسل “لدينا أقوال أخرى”، والذي يجمعه للمرة الثالثة بالفنانة يسرا، بعدما ظهر معها في “الحساب يجمع”، وكانت ضيفة إحدى حلقات البرنامج الشهير “SNL بالعربي”، الذي شارك في تقديم اسكتشاته.